27.1.13

Lazy Sundays

sweeeet ^^
Sleeping as long as I want, without anyone waking me up is one of the best things that can happen to me :') . And that happens only Sundays. Sunday is the perfect day to relax, to be creative, to spend some time with your nearest and dearest, to do things for yourself at your leasure. Beginning your day with a HUGE breakfast, wearing pajamas all day long, feeling cofmy, wandering around the house with no purpose, cooking, experimenting in the kitchen and finally having little cute meals, not worring for calories or similar shit can happen only one day of the week. WHEN? Sunday of course :D the lazy day <3

Listen to this while reading :3

That's the spirit :3

Lazy Sunday's features :D <3
 
That's not me!
Someone is just fake-stalking us! haha 8)

oh god, I wanna do this right now!
I know a lot of people who work on Sundays, or students who study but try to set priorities or make your schedule this way, that you have an off day, by saving energy and "fulling your battery". This is what I do and that's the point of the LAZY SUNDAYS, it's pretty good since I do anything I want for myself, to have fun, create stuff, relax, rest and forget about my problems for a while. That's the best way to welcome an other new week, with new experiences and new expectations :)
Have a nice new week!

kisskiss<3

29 σχόλια:

  1. Thanks so much for showing my blog some love! I adore lazy Sundays - mostly because it's the only day I can soak into nothingness lol. I'm now following you, can't wait to read more of your blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I'm very hungry, because your photos are very ÑAAAM! jajaja ^^
    Are you Greek? I study your language, it's difficult but I love it. I follow your, love your blog lady ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. hahah that's pretty flattering :D
      And that's exciting :D why do you study Greek, my lady? at school? and yes, i'm Greek, and everyone is making fun of me that i don't now how to speak right since i do grammar mistakes and create my own words beacause i can't remember all those rules and regulations haha (Y) so you kinda have an excuse for finding it difficult my friend, in contrast to me , born and raised here, but yeah it's a beautiful language :D

      xx

      Διαγραφή
  3. Sundays are for laziness haha. Nice post :-)
    Already saw your comment in my blog, thank you so much.
    Now I'm following you :-)
    xx

    www.thepunxoffashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ooo! Nice post! Sunday is also my favorite day! And those yummys!! Looking good!

    Have nice week also for you sweetie! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Thank you so much for following my blog and leaving that great comment!<3 You've got yourself a new member in your blog too :) Have a great week and keep smiling!

    xox Selina

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nice blog!!! thanks for your comment.
    You have a new follower.
    kisses

    http://lestyledelapetiteblonde.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Bring on Sunday and sleeping in!! Following :) xx

    Youlooknicetodayxo.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely post, beautiful photos!
    Thanks for the comment, I'm following back :)

    http://www.martasfashiondiary.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. I know exactly how you feel ><

    But what a lovely blog, I am now your new follower :) I hope you can do the same~

    ***Check out my Etsy shop, and use coupon code GRANDOPENING for 15% off your total purchase! http://www.etsy.com/shop/DaintySurprises?ref=si_shop

    -Tammy http://silksatinlace.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hey! I'm already following you. Thanks for visiting and leaving a comment xx :D

      Διαγραφή
  10. Lazy Sundays are great! I'm always in my pajamas watching shows and eating ice cream. haha! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. just love these Photos :)

    Come and visit my Blog :) Maybe you like to follow :)
    www.sunkissedlovechild.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Great post and blog, love lazy Sundays! I am following you, would be be happy if you did the same, let me now also if you would like to follow each other on facebook or bloglovin. Kisses! <3<3

    Giveaway on my blog!
    http://lovesushiandfashion.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. totally loving the pictures so gorgeous!!
    wld love it if u wanna drop by my blog and follow if u like :)
    www.fashionistaera.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. i love lazy Sundays just like this :) thanks for visiting my blog...btw you remind me of Brittany Murphy in your avatar pic :) beautiful! following back xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. lovely blog Dear :) would you like to follow each other jsut let me know I wait for U on my blog xo xo xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lazy Sundays are the best, but I didn't have to many of those since I had my baby :)

    btw, I have a giveaway on my blog. You can win a black leather bag similar to the Hermes Birkin one, just take a look over here :
    http://livinginash0e.blogspot.ro/2013/01/new-leather-bag-giveaway-international.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you soo so much for visiting and even leaving a lovely comment. I appreciate it!! xx